Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
 

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

1. A Szerződési  Feltételek alapfogalmai

A Szolgáltató adatai

 

Webáruház neve: 

Onlinenyomtató webáruház 

Üzemeltető neve: 

Onlinenyomtató.hu Kft.

Székhely címe: 

1154  Budapest, Nádastó utca 75.

Telephely címe: 

1139 Budapest, Forgách utca 20.

Adószám:

25786994-2-42 

Cégjegyzék száma:
Cégbíróság:

01-09-289052

Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
 

 

 

Bankszámla szám:  CIB Bank Zrt, 10700268-69923571-51100005

 

 

 

Kapcsolat

 

Üzlet címe:                  1139 Budapest, Forgách utca 20.

Nyitva tartás:               Hétfőtől Péntekig 9 – 17 óráig

Telefon:                       06-1-700-0029

E-mail:                         rendeles@onlinenyomtato.hu

Webáruház:                  www.onlinenyomtato.hu

Szerződő felek

 

Vásárló:          Aki a Webáruház szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Webáruház internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

Szolgáltató:     Az Onlinenyomtató.hu Kft., amely a www.onlinenyomtato.hu webáruházat üzemelteti és ezen keresztül csomagküldő kiskereskedelmi tevékenységet folytat.

Szállító:           A szolgáltató által megbízott, vele szerződéses jogviszonyban álló szállítmányozó cég.

2. Webáruház szerződési feltételek célja, közzététele és hatálya

 

Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételeit (továbbiakban ÁSZF) - jogszabályi kötelezettségén túl - azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház Szolgáltatással, és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

Az ÁSZF a Szolgáltató, és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

 

 

 

 

Az ÁSZF közzététele

 

Az ÁSZF-et a Szolgáltató a Webáruház honlapján hozza nyilvánosságra és annak esetleges módosítását is ott teszi közzé, ezzel tájékoztatja a Webáruház vásárlóit, látogatóit.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A módosítások a közzétételkor lépnek hatályba. A Webáruházban való megrendelés feltétele az ÁSZF  Vásárló által történő elfogadása.

 

                 

 

Az ÁSZF hatálya

 

Az ÁSZF akkor lép hatályba a Vásárlóra vonatkozóan, amikor a Vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

3. A Webáruház-szolgáltatás

 

A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya

 

A Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (INTERNET) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. Szolgáltató az Európai Unió területéről minden természetes és jogi személytől elfogad megrendeléseket, azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett és magyar forint pénznemben adott megrendeléseket tekint érvényesnek.

 

A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása

Vásárló által a webáruházban leadott megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikusan e-mail útján visszaigazolja Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek mennyiségét és tételes listáját, a termékek árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget és a választott fizetési módot. Ez a visszaigazoló email tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett, és csak tájékoztatási célokat szolgál. A visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással nem jön létre érvényes szerződés a Szolgáltató és Vásárló között. 

Szolgáltató esetleges készlethiányról, a beszerzési ár vagy a szállítási idő változásáról minden esetben értesíti a Vásárlót, aki visszavonhatja vagy módosíthatja a megrendelést, illetve elállhat a vásárlástól.

Felek között szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató Vásárló megrendelését e-mail üzenet formájában elfogadja, egyúttal tájékoztatja a Vásárlót az átvétel vagy a kiszállítás várható időpontjáról. 

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.  A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, mely így iktatásra kerül, és utólag hozzáférhető. A szerződéskötés nyelve: magyar.

 

Amennyiben Vásárló megrendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul, de legkésőbb 1 napon belül jeleznie kell Szolgáltató felé e-mailben vagy telefonon a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a Vásárló adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, akkor ezen adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse, és a megrendelést törölje.

 

Vásárló a megrendelést annak elküldése után a Webáruházban elektronikusan már nem tudja törölni. A megrendelés visszavonását a Vásárló a Webáruház Kapcsolat menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a postázás, illetve a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges. Vásárló szerződésszegést követ el, ha a megrendelést a futárszolgálat részére történő átadás előtt nem mondja le, de a csomagot nem veszi át, és az átvétel nem Szolgáltató vagy Szállító hibájából válik sikertelenné. Ezen esetekben Szolgáltató a szerződésszegés (a csomag át nem vétele) miatt keletkezett kárt, azaz az át nem vett csomaggal kapcsolatban felmerült és tételesen igazolható (szállítási, újracímkézési) költségek mértékével megegyező összeget követelheti Vásárlótól.

 

Fizetési módok és feltételek

 

A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki.

 

Készpénzben: személyes átvétel esetén üzletünkben, kiszállítás esetén a futárnál, vagy a csomagponton kell a csomag ellenértékét készpénzben fizetni.

 

Előreutalással: a megrendelés beérkezését követően 24 órán belül megküldjük a számlát, amennyiben a termék raktáron van. Készlethiány esetén értesítjük a Vásárlót, számlát csak a termék raktárunkban történő beérkezését követőn küldünk. A megrendelés ellenértékét a számlán szereplő bankszámlára kell átutalással teljesíteni.  A csomagot legkésőbb az összeg bankszámlára történő jóváírását követő munkanapon adjuk át a Szállítónak. Személyes átvétel esetén az összeg beérkezéséről tájékoztatjuk a Vásárlót, az átvételhez szükséges a megrendelés másolata és/vagy a személyazonosság igazolása.

 

Bankkártyával: Pénzügyi partnerünknél (CIB Bank) biztonságosan kifizetheti a vásárolt terméket a legelterjedtebb bank- és hitelkártyákkal. Készlethiányos termékek esetén a fizetés előtt kérjük, egyeztessen ügyfélszolgáltunkkal a beszerzés várható idejéről.

 

Szállítási módok és feltételek

 

Személyes átvétel:       Üzletünkben a megrendelt termékek átvehetőek nyitvatartási időben. Személyes átvételnél kérjük, minden esetben várják meg visszaigazolásunkat. A személyes átvétel ingyenes.

 

MPL üzleti csomag:    A Magyar Posta a raktáron levő termékeinket 7-8 munkanapon belül szállítja házhoz Magyarország teljes területére. Az utánvételes fizetési mód ezen szállítás választása esetén nem elérhető.

 

Futárszolgálat:           Express One, vagy GLS futárszolgálat. A futárszolgálat raktáron levő termékeinket 13.00 óráig leadott rendelés esetén 1 munkanapon belül szállítja házhoz Magyarország teljes területére.

 

Foxpost csomagautomata:      A Foxpost futárszolgálata a raktáron lévő termékeinket 1-2 munkanap alatt szállítja ki a rendeléskor kiválasztott Foxpost csomagautomatába, ahol a Vásárlónak 3 munkanap áll rendelkezésre a csomag átvételére.

 

GLS csomagpont: A GLS futárszolgálata a raktáron lévő termékeinket 1-2 munkanap alatt szállítja ki a rendeléskor kiválasztott átvevőhelyre, ahol a Vásárlónak 5 munkanap áll rendelkezésére a csomag átvételére.

 

Csomagküldő átvevőhely:      A Csomagküldő futárszolgálata a raktáron lévő termékeinket 1-2 munkanap alatt szállítja ki a rendeléskor kiválasztott Csomagküldő.hu átvevőhelyre, ahol a Vásárlónak 7 nap áll rendelkezésére a csomag átvételére.

 

Szállító a készpénz átvételéről minden esetben elismervényt ad. A Szállító részteljesítést nem fogadhat el, Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

 

Utánvétes fizetés esetén Vásárló a Szállítónak fizet, ez az összeg együttesen tartalmazza az áruk ellenértékét és a szállítási költséget. Az utánvételi díj: 490 Ft. Utánvételes fizetés esetén lehetőség van bankkártyás fizetésre is a futárnál, vagy az automatánál. Bankkártyás fizetés esetén személyazonosításra alkalmas okmány bemutatása szükséges. Szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától számított 2-3 munkanap, amennyiben a megrendelt áru a Szolgáltató raktárában rendelkezésre áll. Készlethiány esetén a szállítási határidő a megrendelt áruk raktárunkba beérkezését követő 2-3 munkanap. Előreutalás esetén - amely tartalmazza a szállítás díját is - a Vevő a szállítónak nem fizet. Amennyiben Szolgáltató a megrendelést a visszaigazolásban megjelölt határidőn belül nem tudja teljesíteni, minden esetben telefonon vagy e-mailben egyezteti a Vásárlóval a vállalható szállítási határidőt.

 

                 

 

Kiszállítási díjak

 

A Webáruház Szállítás menüpontjában részletesen megtalálhatóak a kiszállítási módoknak megfelelő szállítási díjak. A kiszállítás díja a megrendelt termékek súlya alapján sávosan emelkedik. A kiszállítás pontos összegét a megrendelést visszaigazoló elektronikus levél is tartalmazza. 

 

Nettó 50.000 Ft (bruttó 63 500 Ft) feletti vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás, kivéve GLS házhozszállítás szállítási mód esetében.

 

 

 

 

Sikertelen kézbesítés

 

Szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezt követően Szolgáltató a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli. Szolgáltató a kiszállított, de át nem vett megrendelések esetén jogosult a szállítási költség összegét Vásárlótól követelni, amennyiben sem Szállítónak, sem

Szolgáltatónak felróható okokból vált sikertelenné a megrendelés kézbesítése. Amennyiben a megrendelő nem veszi át a csomagot és egy következő rendelést utánvéttel rendel meg, a Szolgáltató megtagadhatja ezt a fizetési formát és kérheti az előreutalást. Vásárló szerződésszegést követ el, ha a megrendelést a futárszolgálat részére történő átadás előtt nem mondja le, de a csomagot nem veszi át, és az átvétel nem Szolgáltató vagy Szállító hibájából válik sikertelenné. Ezen esetekben Szolgáltató a szerződésszegés (a csomag át nem vétele) miatt keletkezett kárt, azaz az át nem vett csomaggal kapcsolatban felmerült és tételesen igazolható (szállítási, újracímkézési) költségek mértékével megegyező összeget követelheti Vásárlótól.

 

 

Eljárás sérült csomag esetén

 

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, erről a Szállítóval jegyzőkönyvet kell felvenni. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során a Szállító és a Vásárló közötti jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

 

5. A Fogyasztó jogai és kötelezettségei

 

A Fogyasztónak a megrendelt termékek átvételét követően 14 naptári napon belül jogában áll a megrendeléstől elállni. Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállás napjától számítva 14 naptári napon belül a megrendelt terméket a Szolgáltató részére vissza kell küldeni. Az elállásra vonatkozó igényt minden esetben írásban kell jelezni a megadott határidőn belül. Az elállásról szóló kormányrendelet alapján készített tájékoztató és az elállási nyilatkozat mintája jelen ÁSZF 1 sz. melléklete A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól - értelmében a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A terméket csak hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában áll módunkban teljes értéken jóváírni. A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról Szolgáltató jegyzőkönyvet készít. A Szolgáltató köteles az áru ellenértékét az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszafizetni a vásárlónak. 

                 

 

 

 

 

6. Garanciális feltételek

 

 

Utángyártott, felújított kellékanyagok

 

Utángyártott és felújított kellékanyagokra Szolgáltató a törvényben előírt garanciát vállal. A garanciális ügyintézés megkezdéséhez Vásárlónak saját költségen vissza kell juttatni a hibásnak vélt kellékanyagot számlamásolattal, kellékállapot oldallal, nyomathiba esetén nyomatmintával, a nyomtató pontos típusának megjelölésével, és szükség esetén a firmware verzió megjelölésével Szolgáltató telephelyére személyesen vagy postai úton. Számlamásolat és/vagy nyomatminta hiányában a garanciális ügyintézést Szolgáltató nem tudja megkezdeni. Vásárló kötelessége a kellékanyagot olyan módon becsomagolni, hogy az megvédje a terméket a szállítás során az esetleges sérülésektől. Szolgáltató minden garanciális ügyintézésre leadott kellékanyagról jegyzőkönyvet készít, majd elküldi a terméket bevizsgálásra. A bevizsgálás során megállapított garanciális meghibásodás esetén a kellékanyag kicserélésre vagy javításra kerül. Szolgáltató törekszik a hatályos jogszabályoknak megfelelően a lehető legrövidebb időn belül lezárni a garanciális ügyintézési folyamatot. A bevizsgált és Szolgáltatóhoz visszaérkezett kellékanyagról Szolgáltató azonnal értesíti Vásárlót, akinek 30 munkanapon belül kötelessége átvenni a terméket, jóváírás esetén pedig levásárolni az összeget. 30 munkanap elteltével Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az át nem vett kellékanyagokat megsemmisítse, és a garanciális ügyintézést jóváírás nélkül lezárja.

A garancia érvényét veszti, ha a kellékanyagot szétszerelték, garanciacímkét eltávolították, vagy megsértették, bizonyíthatóan nem az előírt módon került tárolásra és felhasználásra, ha nem rendeltetésszerűen használták, illetve ha a kellékanyag egyéb módon sérült szállítás közben a nem megfelelő csomagolásnak köszönhetően.

A weboldalon a tintapatronoknál és a tonereknél feltüntetett lapkapacitás 5%-os lefedettség mellett érvényes, a tintapatron-kapacitás mérésére vonatkozó ISO/IEC 24711 szabvány alapján. 

Azok az utángyártott kellékanyagok, amik chippel vannak ellátva, csak szintén utángyártott chippel ellátott kellékanyagokkal működhetnek megfelelően.

Az utángyártott kellékanyagokat érintő specifikációkról az alábbi linken bővebben tájékozódhat:
https://onlinenyomtato.hu/vasarlasi_feltetelek_5

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári Törvénykönyvről szóló, többször módosított 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet, valamint az azt módosító 270/2020. (VI.12.) számú kormányrendeletben, és a 373/2021 (VI. 30.) kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

 

Eredeti kellékanyagok, nyomtatók

 

Eredeti kellékanyagokra minden esetben a gyártó által meghatározott garanciális és jótállási feltételek érvényesek. A garanciális ügyintézés megkezdéséhez Vásárlónak saját költségen vissza kell juttatni a hibásnak vélt kellékanyagot számlamásolattal, kellékállapot oldallal, nyomathiba esetén nyomatmintával, a termék eredeti csomagolásában, garancialevéllel Szolgáltató telephelyére személyesen vagy postai úton. Számlamásolat és/vagy nyomatminta, garancialevél, valamint az eredeti teljes csomagolás hiányában a garanciális ügyintézést Szolgáltató nem tudja megkezdeni. Vásárló kötelessége a kellékanyagot olyan módon becsomagolni, hogy az megvédje a terméket a szállítás során az esetleges sérülésektől. Szolgáltató minden garanciális ügyintézésre leadott kellékanyagról jegyzőkönyvet készít, majd elküldi a terméket a gyártónak bevizsgálásra. A bevizsgálás során megállapított garanciális meghibásodás esetén a kellékanyag kicserélésre vagy javításra kerül. Szolgáltató törekszik a hatályos jogszabályoknak megfelelően a lehető legrövidebb időn belül lezárni a garanciális ügyintézési folyamatot. A bevizsgált és Szolgáltatóhoz visszaérkezett kellékanyagról Szolgáltató azonnal értesíti Vásárlót, akinek 30 munkanapon belül kötelessége átvenni a terméket, jóváírás esetén pedig levásárolni az összeget. 30 munkanap elteltével Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az át nem vett kellékanyagokat megsemmisítse, és a garanciális ügyintézést jóváírás nélkül lezárja.

A garancia érvényét veszti, ha a kellékanyagot szétszerelték, garanciacímkét eltávolították, vagy megsértették, bizonyíthatóan nem az előírt módon került tárolásra és felhasználásra, ha nem rendeltetésszerűen használták, illetve ha a kellékanyag egyéb módon sérült szállítás közben a nem megfelelő csomagolásnak köszönhetően.

A weboldalon a tintapatronoknál és a tonereknél feltüntetett lapkapacitás 5%-os lefedettség mellett érvényes, a tintapatron-kapacitás mérésére vonatkozó ISO/IEC 24711 szabvány alapján. 

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári Törvénykönyvről szóló, többször módosított 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet, valamint az azt módosító 270/2020. (VI.12.) számú kormányrendeletben és a 373/2021 (VI. 30.) kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

 

Az egyes új tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás időtartama:

a)       10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

b)      250 000 forint eladási ár felett három év.

 

Szolgáltató mind eredeti, mind utángyártott kellékanyagok esetén az alábbiak szerint vállalja a jótállást a termékekre:

a)       Szolgáltató a 10.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén önkéntes jótállást vállal a termékekre egy évig. A jótállás feltétele a kazetta vagy tintapatron 50%-os töltöttségi szintje.

b) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

c) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

d) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása - a (4) bekezdésben foglalt kivétellel - jogvesztéssel jár.”

 

Szóbeli panaszát társaságunk munkatársai azonnal megvizsgálják, és szükség szerint orvosolják. Ha a panasz kezelésével nem ért egyet, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén azonnal átadjuk, a telefonon közölt szóbeli panasz esetén az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelünkkel egyidejűleg megküldjük. Egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el. A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra rendelkezése álló határidő a panasz társaságunkhoz történő beérkezésétől számított 30 naptári nap. Társaságunk az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő legkésőbb harminc naptári napon belül megküldi Önnek.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben panaszának elbírálásával nem ért egyet, az alábbi illetékes hatóságokhoz, illetve a Kormányhivatalok szervezeti egységében működő fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat:

 

A Pest Megyei Békéltető Testület székhelye:
1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.


Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-792-7881

 

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

 

Az összes Vármegyei Békéltető Testület elérhetősége: https://bekeltetes.hu/

 

 

A kormányhivatalok szervezeti egységében működő fogyasztóvédelmi szervek elérhetőségei:

https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

Az európai uniós online vitarendezési platform (ODR) a jogviták rendezésére szolgál, melyhez szintén fordulhat a Vásárló, ha panaszt kíván tenni:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

 

7. Adatvédelem, adatbiztonság

 

Adatvédelmi  Nyilatkozat  

 

A megrendeléshez szükséges adatfelvétel során Szolgáltató a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról az azonosításához szükséges adatokat – Név/Cégnév, adószám, a Cég kapcsolattartójának neve, Szállítási cím, Elektronikus levelezési cím,  Elérhetőségi telefonszáma, Választhatóan megadható adatokat - Egyéb közlendő - Számlázási név - Számlázási cím.

A megrendelések kiszállítása érdekében Szolgáltató a következő adatokat bocsátja a Szállító, illetve a Szállító Megbízottja rendelkezésére - Vásárló neve, a teljes Szállítási cím, Egyéb közlendő (ha az lehetséges átvételi időpontokra vonatkozik), a megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén), Vásárló telefonszáma és egyéb elérhetősége.

Szállító, illetve Megbízottja, továbbá Szolgáltató ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan, az adatvédelmi törvénynek és egyéb vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli.

 

Rendelkezés személyes adatokról

Megadott személyes adatait a Vásárló a Webáruházban bármikor megváltoztathatja, illetve kérheti

adatainak törlését nyilvántartásunkból. Szolgáltató részletes Adatvédelmi szabályzatát a

Webáruház honlapján hozza nyilvánosságra.  

 

 

 

 

                                                                                                                          

1. Számú melléklet

 

Elállási/Felmondási jog gyakorlása

Készült a 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet  1. Melléklete alapján

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

 

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

 

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 

 

Név:

Onlinenyomtató.hu Kft. – Onlinenyomtató webáruház

Cím:

1139 Budapest, Forgách utca 20.

Tel:

+36 1 700 0029

E-mail:

rendeles@onlinenyomtato.hu

 

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

 

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) 

 

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. 

 

Ön köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. 

 

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:

 (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) *  szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;

 

 b) *  olyan áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) *  olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) *  romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;

e) *  olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) *  olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más áruval;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) *  - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) *  a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát, továbbá a vállalkozás a 12. § (2) bekezdés vagy a 18. § szerint visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.

(2) *  Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy árukra kiterjed.

(3) *  Az (1) bekezdés a)-c) és e) pontjában meghatározott esetekben a fogyasztó gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát, ha a szerződést a kereskedelemről szóló törvényben meghatározott üzleten kívüli kereskedés vagy az árubemutatóval egybekötött termékértékesítés keretében kötötte meg.

                 

 

A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet 2. melléklete Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak           kijelentem/kijelentjük, hogy    gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:3

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:4

 

 

A fogyasztó(k) neve:

 

 

A fogyasztó(k) címe:

 

 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

 

Kelt:

 

 

 

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

 

1.       Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

 

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

 

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

 

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év, de legfeljebb egy év.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

 

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2.       Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

 

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

 

3.       Jótállás

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

 

Hibás teljesítés esetén a Polgári Törvénykönyvről szóló, többször módosított 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet, valamint az azt módosító 270/2020. (VI.12.) számú kormányrendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, valamint Szolgáltató a 10.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén önkéntes jótállást vállal a termékekre egy évig. A jótállás feltétele a kazetta vagy tintapatron 50%-os töltöttségi szintje.

 

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Az egyes új tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás időtartama:

c)       10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

d)      250 000 forint eladási ár felett három év.

 

 

Szolgáltató a 10.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén önkéntes jótállást vállal a kellékanyagokra egy évig. A jótállás feltétele a kazetta vagy tintapatron 50%-os töltöttségi szintje.

 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása - a (4) bekezdésben foglalt kivétellel - jogvesztéssel jár.”

 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.